Uteridning

Red Boris i paddocken för första gången i år, det var hur härligt som helst! Först skrittade vi en bit på grusvägen och sen red vi en stund i paddocken med Emma och lilla Magic. Märta var en ängel o följde med och fotade. Det mesta tog hon med sin egen kamera, de får jag lite senare på ett usb så jag kan visa dem då. Men hon fotade även lite med min kamera =)


Min ridning var inte på topp idag och inte hans uppmärksamhet heller, men vi var ute och hade kul helt enkelt - och det behövde vi båda!

Kommentarer
Postat av: Christa

Magic är lik en häst jag känner ;-)

2011-03-13 @ 14:18:30
Postat av: emma :D

hahah crista, den du känner är näästan lika fin som den här ! :D

älskade maggan <3

2011-03-13 @ 14:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0