Idag

Idag har jag haft mitt tal (inför typ 7 personer) om min åsikt att det inte ska vara tvång på säkerhetsväst. Fick en hel del emot mig (bland dem läraren!), men jag lyckades skapa en diskussion i alla fall hehe. Här kan ni läsa det inlägget som jag gjorde "talet" av. Jag är inte så himla bra på att uttrycka mina åsikter så att folk håller med, jag trasslar bara till det så jag vinner sällan bråk =(

En kompis argumenterade för att ridtravare inte ska diskrimineras så som det är nu, och det var väldigt bra, kn inte annat än hålla med. Personligheten gör hästen, inte utseendet eller gångarterna!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihi tack för att du tyckte det var bra! :)

2011-05-21 @ 21:11:27
URL: http://tophorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0