2. När & varför jag började rida

Jaa, jag började rida lite knatteridning när jag var ca 6 år, sedan började jag på Eda ridskola när jag var 7. Har liksom alltid haft intresset för hästar och ridning så det är svårt att veta varför. För att jag tjatade så mycket på mamma och pappa antar jag.

Har aldrig någonsin ångrat att det är just hästar jag håller på med. Aldrig heller har jag funderat på att sluta eller rida mindre än vad jag gör. Det bästa är att jag aldrig blivit rädd för hästar. Jag har många fel, men rädd har jag som tur är aldrig varit.

Har tyvärr inga bilder på mig och häst som liten, men det här är i alla fall min första "favorithäst", som jag red de första riktiga ridlektionerna på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0