Ångest...

Skulle beställa klubbtröjor igår, och det är så svårt att bestämma sig för vad man ska ha! Valde mest mellan färgerna mint, lila och mocca på den ena sorten och koksgrå, indigo och cerise på den andra sorten. Tillslut fick jag panik och tog en koksgrå utan luva och en moccafärgad med luva. Valde bort mint för den var så ljus, annars hade den nog varit snygg den också. Men trycket måste ju synas, och det är vitt.

Hoppas det inte blir såndär skabbgrå ni vet. Vill ha fin grå!

Kanske ändrar mig idag, vem vet... Fast brunt matchar ju till två av mina schabrak så... Och det kan vara bra att ha en lite mer "vanlig" färg om man ska ut på tävling eller när vi ska till Vårdnäs till exempel.


Stooooora problem jag vet ;)


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

Bra val av mocca! :D

2011-09-23 @ 13:23:45
URL: http://hastoridveksamhet.blogg.se/
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Hästföretagare

sv: hade visst missat ett R i adressen. Nu är de åtgärdat! :D

2011-09-23 @ 20:53:36
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0