En rolig höst

Det verkar bli en rolig höst trots allt!

Ungdomsledarutbildning blir det troligen för min del i alla fall, om den inte är alltför dyr... Tre clear rounder hoppas jag kunna åka ut på, och så några hemma också. Dessutom blir det ridskolemästerskap som vi ska ha uttagningar till hemma så att en ponnyryttare och en storhästryttare kan åka iväg till Heda och slåss om att få representera Östergötland. Jag ställer upp på ponny, men klubben har mycket duktigare ponnyryttare än jag så det är nog ingen chans för mig där. Fast uttagningarna är ju en tävling det också! Och man kan ju komma med som hästskötare också.

Om bara Boris hovar håller sig bra borde det bli en riktigt trevlig höst trots allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0