Måste bara få säga en sak

Nämligen att jag älskar bilder som är tagna med en bra kamera! Synd igen att ni inte får se många sådana på min blogg eftersom jag bara äger en liten digitalkamera. Det som är smidingt med den är att den går att ta med överallt i fickan, det blir liksom inte så stor grej att man tar upp den och fotar några bilder. Däremot en systemkamera måste man bära runt på och planera när man ska ha med.

Fast så blir ju bilderna hundra gånger bättre också...

En ovanligt bra bild, tagen med min välanvända kamera.

Bild tagen med Teres bra kamera. En av de sämre hon har tagit om jag får säga så, och då menar jag att de andra är typ jättefina!

Pluggandet är nu avklarat för ikväll, fast det tog sin lilla tid, eftersom man måste ha avbrott för att se på bonde söker fru.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv; Nä precis. Träning är ju precis det, man övar fram ett förhoppningsvis bättre resultat. Övar på att bli bättre.

2011-09-22 @ 06:51:44
URL: http://littleworldof.blogg.se/
Postat av: Emma

håller med dig!:) det blir roligare att titta på bilder om de är tagna med bra kvalitet! tyvärr är de bra kamerorna dyra..:S

2011-09-23 @ 19:05:17
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0