Stan snart

Ska gå på stan med syster efter skolan som slutar om 45 minuters matte. Blir ett besök på Hööks som vanligt, ska prova ridbyxor och kolla om det finns något nytt och roligt. Sugen på ett schabrak, men jag har ju redan alla jag behöver... Fast det är så roligt att köpa ;)


Får se om det blir något roligt köpt någon annan stans också. Det märks i så fall.

Har fått jobb i Vretastallet nu i två helger, så lite pengar får man väl! Det mesta går åt träningar och tävlingar, och lite nödvändigheter som mobilräkning men man kan ju hoppas att det blir lite över till annat.

Jag håller förresten på att skriva ett inlägg om klippning, gillar ni eller gillar ni inte att läsa om mina åsikter?


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack! :D

Man behöver bara säga till att man är med och länka bloggen men jag fattar att du vill vara med nu :p

2011-09-23 @ 14:36:33
URL: http://cecilianordhlindsjo.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: tack!:) aa håller med:P tacktack!:D

2011-09-23 @ 19:34:41
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0